Mengenai Shamsul

Ketua Angkatan Muda KeADILan Malaysia, Shamsul Iskandar Mohd Akin

Shamsul Iskandar Mohd Akin
Partner, Yusof Rahmat & Co
LL.B (Hons) IIU
Diploma in Syariah & Legal Practice (DSLP) (IIU)
Advocate & Solicitor of the High Court of Malaya
Syariah Counsel

Shamsul has shown great interest in law even before he graduated with LL.B (Hons) from the International Islamic University of Malaysia. He had the privilege of being elected as the President of the ASEAN Law Students Association (ALSA) and also the Pro-tem Chairman of Malaysian Law Students Association (MALSA).Shamsul is now qualified Advocate & Solicitor of the High Court of Malaya as well as qualified Syariah Counsel.

Prior to joining Yusof Rahmat & Co. he worked as a Training Consultant in one of the leading consultant companies in Kuala Lumpur. His advices on the area of strategic development, and personnel development as well as same legal issues relating to human resource and commercial.

Shamsul leads the firms Syariah practise. At present, he has a Diploma in Syariah & Legal Practice from International Islamic University Malaysia. Shamsul was attached with a leading Syariah, Criminal and Civil Litigation law firm where he mainly attends matters in areas such as commercial litigation, banking litigation, criminal litigation and also Syariah litigation. The breadth of his Syariah practise is very wide as it includes Islamic family registration, divorce settlement, property dispute settlement like hibah, wasiat and also Syariah criminal cases.

He is also conversant in Civil & Criminal litigation. Currently, Shamsul is a legal adviser to one of the leading construction companies where he is involved in all aspects of the construction industry including owners, developers, contractors, sub-contractors, engineers, architects, insurers and suppliers. He is also involved in claims preparation and assisting in dispute resolution through the forums of amicable settlement, mediation or arbitration.

Shamsul had also given advice on entertainment-related laws which covers music, publishing, television and agreements with respect to the artiste and management, agency and promoters, artiste’s direct signing recording contract, record producers, song writing, group membership and merchandising.

In May 2007, Shamsul was elected as KeADILan Youh Chief, known as Angkatan Muda KeADILan Malaysia for 2007 – 2010.

68 thoughts on “Mengenai Shamsul

  1. Assalamualaikum

    Sam, wish you all the best. Moga2 keadilan yang dilaung-laungkan dapat ditegakkan dan disemarakkan di bumi Malaysia. Moga kemenangan jadi milik anda jika itu yang terbaik yang ditentukan Allah. Kalau berada di atas nanti jgn lupa kawan2, penyokong2 dan orang ramai yang selama ini menyokong di kala susah dan senang. Besar harapan moga janji2 yang ditabur bakal dikota bila berkuasa. May Allah bless you.

  2. Salam kenal Pak Shamsul,
    Aku dari Indonesia. Wah, hebat para politisi di Malaysia hampir semua bikin blog atau website. Apakah ini sebagai jalan keluar karena akbar di Malaysia berpihak pada UMNO/BN ?

    Oh ya, kalau tiak keberatan aku ingin dijelaskan mengenai kubu politik yang bersaing dalam election ini, mana yang BN dan oposisi ?

    Aku ada menulis dua artikel di blog Ayomerdeka : “Semoga Anwar Menang dalam Pemilu Malaysia” dan “Badawi vs Anwar, Personal Vendetta?”. Bagi yang minat silakan baca di http://ayomerdeka.wordpress.com/

  3. Assalamualaikum wrt wbt. Tahniah sdr diatas keputusan keseluruhan pilihanraya yg baru lepas walaupun sdr tak berjaya di Dungun. Tak mengapa ada hikmahnya. Agaknya TUHAN nak sdr concentrate di Melaka for the coming election. Wish to have some words with you. Lama tak jumpa. INSYALLAH dlm masa terdekat pls call me at 019-3298498.

    Wassalam.

  4. Salam sdr sam,
    Teruskan semangat juang sdr. Moga setiap apa yang dilaksanakan akan sentiasa mendapat hidayah Allah S.W.T. Tertegaknya perjuangan yang sebenar bukan di atas rasa marah dan kebencian terhadap kelompok tertentu semata – mata. Ianya lebih aula untuk diasaskan atas dasar ilmu, iman, takwa serta ihsan terhadap Allah S.W.T.

  5. Assalamualaikum Bapak Shamsul,

    Lontaran pemikiran saudara cukup kritis. Saudara punya potensi besar untuk memartabatkan maruah agama dan bangsa malaysia. Aku hanya bleh bagi sokongan moral je..woitt.. pasal apa kau tak tulis skolah kat mane dulu…ko ngeri ngan husin amin eh… kah..kah..kah.wassallam.

  6. Sam, dah sepuluh tahun tak jumpa. Cuma tengok demo aje di dalam beberapa berita. Apapun tahniah kerana semangat juang demo tetap keras, gagah dan jitu.

    Pok Nik

  7. pemimpin yang punyai latar belakang pendidikan sebegini (dan seangkatan) diperlukan untuk menerajui negara.. (also former member of ALSA… Degree in Law UiTM Shah Alam : 1997-2000)

  8. Saya adalah bekas rakan sekelas samsul dismka sultan mohd melaka. Ketika pertama kali menjejak kaki di situ kami terlibat dengan minggu orientasi. Salah satu program ialah Pertandingan syarahan dan saudara samsul mendapat tempat pertama dan saya tempat kedua. Justeru, tidak menghairankan sekarang beliau memang hebat dalam berdebat. Saya mengharapkan beliau terus berjuang untuk menegakkan keadilan. Saya selaku sahabat dan saya yakin semua sahabat beliau sentiasa berdiri dilembayung keadilan. Harap samsul hubungi saya 0195594737

  9. Abg SAM,
    Semoga menjadi salah satu wardah untuk menegakkan keadilan di bumi yang bertuah ini. Ingatlah di mana bumi kita berpijak, disitu perjuangan sentiasa dituntut. Belalah rakyat sederhana ke bawah kerana di Malaysia ini semacam sistem yang kaya terus menjadi kaya dan yang miskin terus menjadi minskin. Kita sudah lama sejak pemerintah memerintah mengajar otak rakyat Malaysia terutama orang melayu sentiasa menjadi Hang Tuah (yang sentiasa Yes Boss!!) tetapi sejak Reformasi 98, ramai telah keluar dalam kepungan itu menjadi Hang Jebat, mengamuk demi untuk menegakkan keadilan, nah sekarang terbukti amukan itu telah menusuk masuk ke dalam jiwa kebanyakan rakyat Malaysia yang mahukan perubahan kepimpinan. Kami akan bersama-sama dalam perjuangan ini walaupun apa sahaja badai yang menimpa.

    • Shabas anak Melaka.Kerana berjaya menyungkurkan Ketua menteri yg sombong,Dari dulu lagi saya inginkan perubahan dari segi pentadbiran.Walaupun saya tinggal di KL mencari rezeki,tapi perkembangan Negeri Melaka tetap saya ikuti.
      Kemenangan adalah ditentukan oleh Allah,malahan juga rakyat dah mula sedar tentang kepincangan ahli politik tanah air yg mementingkan kroni.saya secara peribadi menyokong tentang kemunculan pembangkang di Negeri Melaka.Tapi Tuan jika memandang kelangit jangan lupa rumput dibumi.Perjuangan anda baru bermula.Jangan kerana sebab nila setitik rosak susu sebelanga.Jika Tuan faham maksud saya, saya ucapkan terima kasih.tapi jika tidak faham saya minta anda memahami adat berkeluarga bagi masyarakat Islam.Jika kita tersesat kembalilah kepada Al Quran dan sunnah.Saya doakan anda berjaya dalam erti kata “DUNIA DAN AKHIRAT”..AMIN

  10. bro. salaam.

    LOMPAT PARTI is not a very positive n inspiring word. it needed a name change to a more politically correct n correct image.

  11. Aslkm Bro. Sam,

    Moga berjaya dalam perjuangan. Harap dapat gantikan YB Idris Harun di kawasan saya ye. Maybe one day we’ll see again – salam dari putrajaya

  12. Brother Sam

    masih ingatkan saya ? bersama2 ‘pulas telinga’ sudent2 yg susah nak makan dek nasihat di IIUM, SWMP Building – 1994 – 1996 ? a man with white charade ( cat eyes ) …..

    mafia

  13. Assalamualaikum Bro Sham @ Sam @ shamsul

    jemput minum teh tarik kat MZ Wangsa Maju 16 September 2008
    Tuan mesti masih mengenali saya yg marhaien niiii

  14. Salamz! Dear Bro Shamsul,
    It’s refreshing to know you’re still firing up with high spirit. Ur still like the same old shamsul in my class.. Keep up the spirit. Malaysia needs more young people like u! Today Sept 16, we have high hope. Teruskan perjuangan utk MALAYSIA..

  15. Satu gerakan didalam Angkatan Muda telah merencanakan satu perlawanan jawatan untuk memartabatkan Sdr Mohd Fairuz (Timb Ketua Menteri P.Pinang)untuk menjadi ketua angkatan muda pada pemilihan akan datang. Gerakan ini dijalankan oleh angkatan muda kelantan dan n9. diharap saudara sam berhati-hati (musuh dalam selimut)

  16. salam en syamsul..amat b’terima kasih krana m’buat liputan pasal kg baru…snggup susah payah b’sama2 kami…HIDUP PKR…

  17. Asasalamualaikum Sam. Salam dari Dubai, UAE. Saya doakan saudara berjaya memimpin anak muda Malaysia dengan cemerlang. Harap saudara istiqomah dalam perjuangan dan tidak jadi seperti bekas Ketua AMK Msia yg lepas yg lantang tapi akhirnya tersungkur ke lembah yg cukup hina.

  18. assalamualaikum…
    kami di sarawak inginkan perubahan. semoga AMK akan berusaha dengan penuh semangat dlm p/raya DUN sarawak. kami perlukan KEADILAN. letakkan calon yang berkaliber n berintegriti teutamanya bekas- bekas guru. saya pengundi di DUN ASAJAYA. wakil rakyat x prihatin. gunakan strategi yang betul untuk tumbangkan BN. saya yakin AMK BOLEH…saya sendiri pun pengundi muda. br kali pertama mengundi.SELAMAT BERJUANG AMK….

  19. salam saudara…
    slmt berjuang dlm p/ raya DUN Sarawak. kami di sarawak mengharapkan perubahan. letakkan calon berkaliber n berjiwa rakyat terutamnya dari kalangan guru. saya pengundi muda dan pertama kali mengundi di DUN Asajaya. YB BN jarang turun padang dan x prihatin. bukan anak tempatan. saya akan berdiri teguh bersama PKR…smg beroleh kemenangan…harapan baru untuk sarawak. klu nak datang ke Asajaya, jgn lupa hubungi saya di talian 013-5667356…

  20. askum bro,

    aku ali gym, ex uia, senior ko setahun. grad 97. ko apa kabo? last sekali aku jumpa ko belanja nasi ayam di taman melawati. ko kasi lingkup itu be end. aku sekarang dkt w.maj. ko dekat mana?

    • salam alitaf,

      alitf sejak bila lu minat politik?

      p/s – wa member baik lu, geng2 baju biru + kelab setia TV, ex smsm bb jugak

  21. SAMSUL ISKANDAR MASIH TETAP MCM DULU YANG SAYA KENAL DISMKASM. TEMPOHARI KETIKA MAJLIS PENGEBUMIAN AHLI PARLIMEN B.GTG SAYA BERJUMPA DGN DIA SETELAH LEBIH 20 TAHUN TIDAK BERJUMPA. ALHAMDULILLAH DIA MASIH KENAL SAYA DAN TETAP MCM DULU. INGAT DULU KETIKA SUSAH SENANG DI SMKASM KAMI TELAH DIAJAR MENJADI PEJUANG. ALHAMDULILLAH SAYA RASA ARWAH USTAZ GHAUS TETAP BERSAMA KITA SAMSUL DLM MENEGAKKAN KEADILAN.

  22. Guna ilmu untuk kebaikan dan jangan menghina sesama islam. Setipa ceramah yang saya dengan saudara asyik hentam body sahaja… itu tak baik. Cakaplah apa yang saudara akan buat kalau menang di pusat bukanya mencaci.

  23. Assalamualaikum, as Hindi poet always remind ” Karte Karte Marnahe Marte Marte Karnahe” – Best wish from old KISAS classmate. 90/91

  24. Salam ukhwah buat Sam …

    Sy menyokong penuh perjuangan saudara , penuh

    dedikasi ,

    bersemangat , latarbelakang yg tak perlu di pertikaikan lagi.

    kalo ada beribu anak muda cam saudara umno/bn akan

    lenyap terus dari bumi malaysia . sy mengikuti setiap

    perkembangan saudara dan keadilan rakyat walau berada

    jauh di perantauan .

    Sy berharap sangat 4 thn lg pakatan rakyat dapat

    menawan malaysia dgn pemimpim yg mentakbir malaysia

    berlandaskan al’quran dan hadis .

  25. Salam Bro.
    Semoga perjuangan & keberanian sdra menjadi contoh kpd anak muda. Datang Kemaman jgn lupa calling2.

  26. Saya mendapat berita yang masih lagi kurang pasti ketepatannya bahawa sebuah pulau di Melaka (Pulau Upeh) telah dijual kepada kerajaan Brunei D.S. oleh KM Melaka Mohd Ali Rustam. Perkara ini telah belegar-legar dari telinga ke telinga antara penyokong mereka (UMNO).

    Lantaran daripada perkara itu, diberitakan bahawa Najib telah murka dan mengarahkan supaya Mohd Ali meletak jawatan KM dan diberi masa sehingga akhir November 2009 ini. Kesahihan berita ini masih kabur kerana ia menjadi rahsia antara mereka. Minta pihak saudara Shamsul untuk menyiasat kesahihan berita ini.

    Saya berpegang kepada pepatah “kalau tiada angin, masakan pokok bisa bergoyang’!

  27. Asallamualaikum…
    teruskan usaha anda…
    pstikan integriti Yb PKR setanding Tb PAS..
    jgn sampai dilebelkn Yb yang mudah goyah..

    ahli PAS dari USM..

  28. Asallamualaikum…

    Sy menyokong penuh perjuangan saudara , penuh
    dedikasi ,
    bersemangat , latarbelakang yg tak perlu di pertikaikan lagi.teruskan usaha anda…
    pstikan integriti Yb PKR setanding Tb PAS..

  29. Asalamualaikum Tuan Sheikh….

    Sy amat minat Tuan Sheikh sebagai pemimpin muda AMK. Sy cukup minat dan sering mendengar ceramah cemarah Sheikh.. Cuma nasihat saya bila ceramah tu kurangkan sikap pembohongan.. biarlah sesuai dengan imej Pakatan Rakyat… tak perlu bohong2.. kita dah dapat sokongan padu rakyat…kita akan menang dalam PRU 13..Sesungguhnya allah sukakan mereka yang bercakap benar…kurangkan sikap menghina atau menjatuhkan maruah sesama islam

  30. Assalammualaikum saudara Shamsul…

    Saya seorang guru dari daerah Simunjan Sarawak yang sekian lama berjuang untuk membina dan membentuk generasi muda di kawasan saya untuk bangun menentang segala ketidakadilan dan kezaliman pemerintahan BN/Taib Mahmud di bumi bertuah Simunjan.

    Sesungguhnya sejarah telah membuktikan bahawa sekian lama pemerintahan REJIM TAIB di Swk dengan begitu jelas sekali menganaktiri serta menindas hak dan keadilan Simunjan sebagai sebuah PUSAT PENTADBIRAN daerah Simunjan.

    Ikon perjuangan saya dalam membina semangat untuk mencari kebenaran dan keadilan untuk Swk ialah HAJI BUJANG BIN HAJI ULIS. Beliau merupakan anak tempatan yang pernah berjuang untuk kemajuan dan pembvangunan Swk. Sayangnya di zaman perjuangan beliau mentaliti masyarakat masih jauh tertinggal sehingga perjuangan beliau berjaya DIEKSPLOITASI DAN DIMATIKAN oleh kekejaman dan kezaliman pemeerintahan Taib Mahmud. Jelas tindakan beliau yang pernah berjuang dalam PARTI KEADILAN RAKYAT telah menjadikan daerah Simunjan sebagai tempat SUMPAHAN TAIB MAHMUD. Segala ketidakadilan dan kezaliman dari segi hak dan pembangunan rakyat SIMUNJAN telah dirampas oleh pemimpin-pemimpin BN yang dikuasai oleh Taib Mahmud.

    Kini semenjak Tsunami Politik mula melanda Semenanjung, sedikit sebanyak perubahan ini mampu diterima oleh penduduk Simunjan khasnya golongan muda. Semangat untuk menuntut hak dan membalas ketidakadilan pemerintahan Taib Mahmus semakin hari semakin MEKAR DAN PENUH SEMANGAT.

    Saya terus mendukung perjuangan KEADILAN di Simunjan ini biarpun segala pergerakan usaha saya terbatas kerana saya seorang GURU. Namun demikian ia TIDAK SEDIKITPUN menghalang untuk saya terus MENYUBURKAN SEMANGAT UNTUK MENGHANCURKAN BN di Simunjan ini. Saya pasti PELUANG itu semakin cerah dan sinar harapan itu akan terserlah di Simunjan.

    Sesungguhnya saya bernar-benar berharap agar pihak AMK Pusat dapat mengawasi dan mengambil peluang di Simunjan ini untuk dijadikan SALAH SATU kerusi untuk KEADFILAN dalam PR DUN Sarawak akan datang.

    Sebagai anak tempatan dan telah sekian lama berjuang menentang ketidakadilan dan kekejaman Taib dan wakil PBB di kawasan Simunjan ini saya begitu yakin jika Keadilan mampu menyusun dan menggunakan peluang yang semakin cerah untuk mencipta satu lagi kemenangan kerusi Keadilan di Sarawak saya yakin bahawa KEADILAN AKAN MENDAPATKANNYA. ITU JANJI SAYA. Dan semakin hampir kepada PR DUN sarawak ni semakin BERKOBAR-KOBAR semangat perjuangan saya untuk MENJATUHKAN WAKIL BN/PBB DI SIMUNJAN INI.

    Cuma di kesempatan ini saya catatkan sedikit panduan untuk pihak shamsul membuat perancangan ke arah KEMENANGAN KEADILAN DI SIMUNJAN.

    1. BUKTI NYATA DAN HARUS DIAKUI…..
    Golongan yang memimpin PKR bagi kawasan Simunjan @ SADONG JAYA kini adalah golongan yang bermasalah peribadi serta tidak mendapat kepercayaan daripada rakyat. Golongan ini dikenalpasti oleh rakyat bahawa mereka hanya ingin mendapat keuntungan peribadi semata-mata berjuang untuk KEADILAN. Calon Keadilan pada PR ADUN 2006 yang lalu ( SEKAWI NAHIRI ) sudah terkenal dengan sikap PENIPU DAN PEMBELIT di kalangan masyarakat Simunjan. Beliau kini begitu aktif dalam Keadilan Sarawak dan rasa2nya beliau menjawat jawatan sebagai PENGERUSI keadilan BATANG SADONG. Pendedahan ini bukan berniat untuk mensabotaj beliau tetapi itulah hakikat sbenarnya. Sesungguhnya saya tidak mempunyai APA-APA KEPENTINGAN untuk menjatuhkan beliau. Apa yang saya lakukan ini adalah kerana saya BENAR-BENAR HENDAK MENUMBANGKAN BN/PBB. Sekiranya calon atau pemimpin PKR Simunjan itu lebih baik dan mempunyai reputasi yang dihormati rakyat saya BENAR-BENAR YAKIN bahawa ini adalah zaman untuk KEADILAN MENANG adalah cerah.

    Sekarang ni SEKAWI tidak mampu untuk mendekati rakyat malah untuk membuka cawangan Keadilan di Simunjan pun menjadi masalah.

    Buat pengetahuan pihak saudara, sekarang ni bermacam-macam golongan yang cuba untuk menyelinap masuk di Simunjan bagi mencari ruang dan peluang untuk bertapak sebagai WAKIL RAKYAT KEADILAN pada PR DUN akan datang. Ada di antaranya yang bernama CIKGU MANSUR HUSSIN anak tempatan tetapi beliau ini tidak dikenali oleh masyarakat tempatan terutama oleh golongan muda. Beliau TIDAK PERNAH mendekati rakyat dengan program2 yang boleh menonjolkan beliau sebagai pemimpin. Selama ini gerakan beliau hanya untuk mendapat PELUANG dijadikan calon untuk PKR di Simunjan.

    Apa yang pasti… sekiranya pihak pimpinan Keadilan membuat perancangan dan penilaian ke atas calon untuk PR DUN SWK akan datang maka sejujurnya saya saya mohon pihak tuan agar MEMPERTIMBANGKAN semula HJ BUJANG BIN HAJI ULIS. Beliau merupakan pemimpin yang masih dihormati oleh penduduk setempat dan masih mampu untuk menggugat kedudukan pemimpin2 BN/PBB di SIMUNJAN ini.

    HIDUP RAKYAT ! HIDUP KEADILAN !

  31. Rakyat masih uphold PKR & PR, sebab ia bersifat sederhana and berorientasikan kepada Rakyat Malaysia yang berbilang kaum.

    Di GE yang akan datang,
    Moga moga Sdr Shamsul contest kat Selangor, or Perak, or in NS dan akan dicalon dna dipilih sebagai wakil rakyat.

    HIDUP PKR
    HIDUP RAKYAT.

  32. HALLO BRO,

    JANGANLAH PENAT-PENAT MENYOKONG SESIAPA

    LAGI, INSAFLAH

    PENAT KAN BADAN AJE

    NANTI KENA SAKIT JANTUNG

    SELAMAT HARI RAYA

    KO BERJUANG KERANA SIAPA?

    ANWAR

    ATAU

    RAKYAT

    AKU MESTI KERANA ANWAR KAN

    HEEE

    • Mentaliti seperti saudaralah yang paling disukai oleh Umno-BN. Mereka mahukan rakyat terima apa sahaja yang diberikan oleh mereka. Rakyat yang mahu berfikir dan mengkaji hanyalah menyusahkan mereka. Kadang kala, apabila kita berada di dalam keadaan selesa membuatkan kita alpa, malas berfikir, membaca, mengkaji dan sebagainya. Bila sudah tersepit barulah mahu melenting! Mungkin pada masa itu keadaan sudah parah…

  33. Saudara Shamsul,
    Dalam meluaskan organisasi pkr, berhati-hati dgn agen2 umno-bn menyusup masuk ke PKR. Ia masih berlaku hingga kini. Sejarah membuktikan, sesebuah organisasi yg pesat berkembang akan memudahkan agen musuh menyusup masuk. Berbeza dgn sesebuah organisasi yang telah berada di tahap statik atau tepu. Apa pun teruskan perjuangan. “Lawan tetap lawan!!!”

  34. Saudara Shamsul,
    Pkr harus merapatkan saf, jangan terdapat ruang-ruang kosong yang membolehkan pengkhianat seperti dua adun di perak dan seorang di selangor menyusup lagi. Teruskan perjuangan. “Lawan tetap lawan” Sejarah membuktikan organisasi yang sedang pesat berkembang seperti pkr memudahkan agen luar menyelinap masuk. Berbeza dengan organisasi yang telah di peringkat statik atau tepu.

  35. assalamualaikum,kita sekampung,sy kenal sdra,sdra x kenal saya,pelik,kenapa pru2008 sdra lari ke dungun,itusaya pasti mungkin berkenaan dgn parti,sekiranya stay di bemban saya confirm sdra menang terpacak/menang mudah.

  36. Bro,
    We ‘bump’ into each other about 1 hour ago at rest ttdi,,me ang my fried from kedah,sorry that we thought u r someone else

    But after u talk about bagan serai mp ‘lompat parti’ then I started to wonder and thru old memories of watching some tv political program,I realized who u are Anyway, we are in d smae ‘camp’
    N wish u all d best in fighting 4 justice.wassalam bro.

  37. Saudara,

    Pikir lah – fight for the truth, religion and always fear Allah s.w.t.
    Anwar, Anwar’s money, PKR will never help pada hari kiamat nanti. Remember, kapada Allah kita akan kembali……lu pikir la sendiri.

  38. harap sdr shamsul dpt berceramah di Bangi pula. Orang2 Bangi telah lama menantikan kehadiran sdr shamsul.

  39. sdr usop kassim,
    kaduk boleh naik junjung, kacang boleh lupa kulit, tapi manusia (Islam) jangan naik nafsu mengatasi syarak dan jangan lupa halal-haram dan sdr dah lupakah kisah nabi musa ‘alaihissalaam?

  40. Yang benar itu adalah rahsia Allah….jika kita berjuang ke arah itu,insya’Allah, Allah akan tunjukkan jalan Nya…Teruskan usaha dan konsisten…hidup Sultan Muhammad…Bila nak turun Melaka reunion SMK(A)SM

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s