Mesej Celaka disebarkan melalui nombor +601119732179 untuk bunuh Ambiga ! Biadab

Korg ni buta hati ke ?? buat apa sokong ambiga kel..g paria haram jadah tu ? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia. puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak…kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sngor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua. kalau perhimpunan ini jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yang bersekongkol ngan kafir laknat tu… ini amaran aku. Korang tengklah nanti.

4 thoughts on “Mesej Celaka disebarkan melalui nombor +601119732179 untuk bunuh Ambiga ! Biadab

    • betul laa…. korang dah lupa ke ambiga tu pernah buat apa dulu….. kes lina joy murtad sapa yg tolong dia……. pastu nak agama lain setaraf Islam….. mana boleh ooo……..

  1. Org bodoh cakap serupa tak bikin. Panggil manusia lain dengan macam mcam nama tapi sendiri kelakuan macam anjing…..Inikah kelakuan seorang yang taat pada Allah????
    Cermin diri dulu…..

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s