Bersih 2.0: The unsung heroes

One thought on “Bersih 2.0: The unsung heroes

  1. saya rasa terharu melihat mereka yang sungguh berani untuk tuntut KEADILAN. Saya tabek mereka ini sebagai perjuangan yang sungguh berani menghadapi durjana Dumno tu hanya tahu gunakan kuasa polis untuk menyekat kemaraan rakyat. Lihat lah di muka talibarut Dumno di TV3 bagaimana Najis tu mepelekehkan perjuangan Rakyat untuk keadilan. Kini Dunia dah tahu siapa yang durjana. Syabas saya uchapkan kepada hero hero yang ada pada hari berhimpunnan tu. Saya tak dapat hadir kerana saya sedang kena sakit Semput. Saya pernah hadir perhimpunan di Kemuning dahulu dan saya dapat melihat bagaimana kezaliman polis belasah rakyat sesuka hati mereka dengan mata kepala saya sendiri. Saya ucapkan selamat Berjuang untuk KEADILAN RAKYAT.

Tinggalkan Jawapan

